نمایشگاه گردشگری تهران به شهرهای دیگر می‌رود

d986d985d8a7db8cd8b4daafd8a7d987 daafd8b1d8afd8b4daafd8b1db8c d8aad987d8b1d8a7d986 d8a8d987 d8b4d987d8b1d987d8a7db8c d8afdb8cdaafd8b1 61d5a10380837

معاون گردشگری از برگزاری نمایشگاهی گردشگری مشابه نمایشگاه تهران در استان‌ها و شهرهای دیگر خبر داد.

به گزارش عامل به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری، علی‌اصغر شالبافیان در وبیناری با مدیران‌کل و معاونان گردشگری استان‌ها که با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی نهایی درباره نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه امسال در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، گفت: درصدد هستیم با تداوم و تکرار نمایشگاه گردشگری در سایر استان‌ها، مشابه آنچه هر سال در تهران برگزار می‌شود، به صورت مستمر تلاش کنیم گردشگری در ویترین و پیشانی اداره کشور جای گیرد.

او همچنین با تاکید بر این‌که هر یک از ادارات ‌کل استانی در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران باید معین یکی از بازارهای هدف باشند، اظهار کرد: نیاز است تمشیت فعالان بازار در اولویت کاری استانی قرار گیرد و با حمایت بخش خصوصی برگزاری نشست‌های B 2 B به صورت حضوری و مجازی با مشارکت مهمانان بین‌المللی مدنظر قرار گیرد. ادارات کل استانی باید با تسهیل‌گری امکان حضور شایسته بخش خصوصی در این رویداد مهم را فراهم آورند.

شالبافیان همچنین همکاری فعال با سایر شرکت‌ها و موسسات معتبر مطرح را که فعالیتی غیر از گردشگری دارند نیز در صدر امور اجرایی استانی قرار داد و تاکید کرد:  با توجه به این‌که بسیاری از شرکت‌های مهم بر مبنای مسؤولیت اجتماعی‌شان دغدغه فعالیت و حمایت از حوزه گردشگری را دارند، می‌توانیم در راستای ترغیب، تشویق و تبیین حضور شایسته در نمایشگاه گردشگری تهران از آن‌ها به عنوان حامیان این حوزه بهره ببریم.

معاون گردشگری از رؤسای ادارات کل استانی درخواست کرد: با فعال کردن و تجهیز نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حوزه روابط‌عمومی و ایجاد زمینه حضور شخصیت‌های مطرح و تاثیرگذار استانی در غرفه‌های مربوطه نسبت به محتواسازی و انعکاس ارتباط دوسویه و تعاملات فرابخشی در این حوزه اقدام کنند.

شالبافیان سپس با تاکید بر تخصصی بودن نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران، گفت: معرفی محصولات گردشگری از جمله گردشگری خوراک، دریایی، معرفی محور غرب و غیره  زمینه‌ای ایجاد کرده است تا استان‌های برخوردار از ظرفیت‌های موجود بتوانند با تکیه بر داشته خود در راستای برندسازی و معرفی استان در قالب مورد نظر تلاشی ویژه به صورت بصری و ساختاری داشته باشند تا عموم مردم و فعالان این حوزه بتوانند از فرصت فراهم‌شده بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

kajart

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قم معارفه شد

چ دی ۱۵ , ۱۴۰۰
عامل/قم مهدی مصری سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قم روز چهارشنبه در آیینی با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)، محمدحسین نیکنام مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت و مسوولان استان قم، معارفه شد. در این آیین پیام آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در قدردانی از دکتر […]
d8b3d8b1d9bed8b1d8b3d8aa d8acd8afdb8cd8af d8afd8a7d986d8b4daafd8a7d987 d8b9d984d988d985 d9bed8b2d8b4daa9db8c d982d985 d985d8b9d8a7d8b1 61d5a10b75a20

خبرهای فوری

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.