تعلل استقلال در پرداخت مطالبات سازمان لیگ/ سهم تبلیغات محیطی ۳ بازی پرداخت نشده!

d8aad8b9d984d984 d8a7d8b3d8aad982d984d8a7d984 d8afd8b1 d9bed8b1d8afd8a7d8aed8aa d985d8b7d8a7d984d8a8d8a7d8aa d8b3d8a7d8b2d985d8a7d986 61d2e1a1f09a3

باشگاه استقلال از بازی مقابل سپاهان و پس از آن در بازی‌های نود ارومیه و فولاد که بازی‌های خانگی استقلال است و تبلیغات محیطی این دیدارها را در اختیار داشته است، نتوانسته است سهم سازمان لیگ را پرداخت کند.

به گزارش عامل، ماه گذشته در جلسه‌ای که با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال و معاونان او در محل سازمان لیگ برگزار شد، در نهایت مقرر شد که تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال انجام شود.
طبق قرارداد منعقد شده میان مدیران استقلال و سازمان لیگ، باشگاه استقلال در مجموع بازی‌های باقی مانده خانگی خود(غیر از داربی پایتخت که باشگاه استقلال اعلام کرد سهم سازمان لیگ پرداخت شده است) باید مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت کند. هم‌چنین برای هر بازی حدود ۵ و نیم میلیارد تومان درآمد خالص برای باشگاه استقلال در زمینه تبلیغات محیطی وجود خواهد داشت که مجموع این اعداد و ارقام محاسبه شده، با اعداد ذکر شده توسط سعید فتاحی متفاوت است.

یکی از لازمه‌های مهم درجزییات این قرارداد، پرداخت سهم سازمان لیگ پس از برگزاری تبلیغات محیطی در هر بازی خانگی توسط استقلال است که سازمان لیگ تاکید قابل توجهی روی این مساله داشته است.

با این وجود، طبق پیگیری‌های خبرنگار عامل، باشگاه استقلال از بازی مقابل سپاهان و پس از آن در بازی‌های نود ارومیه و فولاد که بازی‌های خانگی استقلال است و تبلیغات محیطی این دیدارها را در اختیار داشته است، سهم سازمان لیگ را پرداخت نکرده است.

این مساله موجب گلایه و اعتراض سازمان لیگ به ناهماهنگی باشگاه استقلال در پرداخت نکردن سهم‌ها شده است. البته هم‌چنان مشخص نیست تصمیم سازمان لیگ نسبت به این اتفاق چه خواهد بود اما اگر قرار باشد این روند ادامه‌دار باشد، شاید سازمان لیگ بخواهد تغییراتی را نسبت به قرارداد خود با باشگاه استقلال اعمال کند یا به طور کلی قید قرارداد خود را به باشگاه استقلال بزند.

البته هم‌چنان مشخص نیست باشگاه استقلال طی چه فرایندی نتوانسته سهم سازمان لیگ را پرداخت کند اما طی قراردادی که باشگاه استقلال با کارگزار خود انعقاد کرده است، مساله تبلیغات محیطی یکی از بندهای مهم قرارداد دو طرف است.

انتهای پیام

kajart

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

جدیدترین قیمت میوه و صیفی/ کاهش نوسان قیمت میوه در بازار

د دی ۱۳ , ۱۴۰۰
مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که قیمت میوه و صیفی نسبت به هفته‌های گذشته نوسان چندانی نداشته است. به گزارش عامل، بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو پیاز قرمز ۸۰۰۰ تومان، پیاز زرد ۱۰ هزار تومان،  سیب زمینی ۸۰۰۰ تا ۱۲ هزارتومان، گوجه‌فرنگی ۱۲ هزار […]
d8acd8afdb8cd8afd8aad8b1db8cd986 d982db8cd985d8aa d985db8cd988d987 d988 d8b5db8cd981db8c daa9d8a7d987d8b4 d986d988d8b3d8a7d986 d982db8c 61d2e1a87d547

خبرهای فوری

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.