ابهامات کارگزار باشگاه استقلال/ چرا مطالبات تبلیغات محیطی پرداخت نمی‌شود؟

d8a7d8a8d987d8a7d985d8a7d8aa daa9d8a7d8b1daafd8b2d8a7d8b1 d8a8d8a7d8b4daafd8a7d987 d8a7d8b3d8aad982d984d8a7d984 da86d8b1d8a7 d985d8b7 61d5764e2b1de

باشگاه استقلال همچنان نتوانسته مطالبات سازمان لیگ را برای تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی‌اش بپردازد و این مساله ابهامات این باشگاه را با کارگزارش برای درآمدزایی بیشتر کرده است.

به گزارش عامل، ماجرای تبلیغات استقلال و سازمان لیگ همچنان در کش و قوس به سر می‌برد. ماجرا از آن جایی آغاز شد که باشگاه استقلال از بازی مقابل سپاهان و پس از آن در بازی‌های نود ارومیه و فولاد که بازی‌های خانگی استقلال بود و تبلیغات محیطی این دیدارها را در اختیار داشته است، سهم سازمان لیگ را پرداخت نکرده است.

این مساله موجب گلایه و اعتراض سازمان لیگ به ناهماهنگی باشگاه استقلال در پرداخت نکردن سهم‌ها شده است. البته همچنان مشخص نیست که تصمیم سازمان لیگ نسبت به این اتفاق چه خواهد بود اما اگر قرار باشد این روند ادامه‌دار باشد، شاید سازمان لیگ بخواهد تغییراتی نسبت به قرارداد خود با باشگاه استقلال اعمال کند یا به طور کلی قید قرارداد را بزند. تا اینجای کار برخی از مسئولان سازمان لیگ تلویحا شکایت خود را نسبت به این تاخیر پرداخت مطالبات اعلام کرده‌اند.

سوال اصلی اینجاست که چرا باشگاه استقلال به سازمان لیگ پولی نداده است؟ طبق قراردادی که باشگاه استقلال با کارگزار خود منعقد کرده است، کف تعهد کارگزار در فصل جاری ۵۰۰ میلیارد تومان است و در صورت افزایش درآمد کارگزار، باشگاه از این درآمدها سهم بالایی خواهد برد. همچنین ۱۵۰ میلیارد تومان از تعهد کارگزار مربوط به تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی باشگاه استقلال است.

طبق قرارداد منعقد شده میان مدیران استقلال و سازمان لیگ، باشگاه استقلال در مجموع بازی‌های باقی مانده خانگی خود (غیر از داربی پایتخت که باشگاه استقلال اعلام کرد سهم سازمان لیگ پرداخت شده است) باید مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت کند. برای هر بازی حدود ۵ و نیم میلیارد تومان درآمد خالص برای باشگاه استقلال در زمینه تبلیغات محیطی وجود خواهد داشت.

با وجود این اعداد و ارقام و درآمدهای ذکر شده، بعد از ۳ بازی خانگی، باشگاه استقلال هنوز نتوانسته پولی به سازمان لیگ پرداخت کند. طبق پیگیری‌های خبرنگار عامل، مدیران باشگاه استقلال در قراردادی که با کارگزار خود صورت دادند، قید کردند که تمام پول‌های حاصل از درآمدهای موجود، به حساب باشگاه واریز می‌شود و کارگزار باشگاه با توجه به درآمدهای موجود از باشگاه استقلال دریافتی خواهد داشت.

در این بین عنوان شده است که کارگزار باشگاه استقلال نقش بازاریاب را برای این باشگاه دارد و با توجه به این مساله هیچ ضمانتی میان باشگاه و کارگزار هم وجود ندارد.

حال سوالی که باید از مدیران باشگاه استقلال مطرح شود، این است که اگر حساب درآمدهای حاصل شده، در دست مدیران استقلال است، چرا هیچ پولی اخیرا به سازمان لیگ داده نشده است؟ همچنین باید این مساله را در نظر گرفت که اگر پولی در حساب باشگاه نیست، وظیفه کارگزار استقلال که بازاریابی و کسب درآمد از بسترهای مختلف است، چرا به نحوی انجام نشده است که باشگاه بتواند مطالبات سازمان لیگ را بپردازد؟

این‌ها سوالاتی است که مدیران باشگاه استقلال همچنان پاسخ روشنی به آن نداده‌اند و با توجه به اینکه ضمانتی میان کارگزار و باشگاه استقلال وجود ندارد، ممکن است روزهای سخت‌تری در انتظار باشگاه استقلال باشد و کارگزار هم در ادامه نتواند انتظارات باشگاه را برآورده کند. حال باید منتظر ماند و دید اختلافی که میان باشگاه استقلال و سازمان لیگ رخ داده است، به چه سرانجامی ختم می‌شود و آیا مدیران باشگاه استقلال می‌توانند مطالبات سازمان لیگ را بدهد یا خیر.

انتهای پیام

kajart

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

پیامک‌های ارجاع‌دهنده به لینک‌های خصوصی جعلی است

چ دی ۱۵ , ۱۴۰۰
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با اشاره به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغ الکترونیک و کلاهبرداری از مردم تحت این عنوان، گفت: ارسال پیامک‌های ارجاع‌دهنده به لینک‌های خصوصی حتما جعلی است و مشاهده ابلاغ‌های قضایی در سامانه‌های قوه قضائیه کاملا رایگان است. به گزارش عامل به نقل […]
d9bedb8cd8a7d985daa9e2808cd987d8a7db8c d8a7d8b1d8acd8a7d8b9e2808cd8afd987d986d8afd987 d8a8d987 d984db8cd986daa9e2808cd987d8a7db8c d8ae 61d5765fdde7c

خبرهای فوری

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.